فواید نودالیت در وعده های غذایی

دسته بندی: سلامت| ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

نودالیت ها بخشی از خانواده غلات،مانند برنج و ماکارانی هستند. شما می توانید نودل را به عنوان غذای اصلی، ساید دیش ، سوپ و یا هر نوع غذایی که دستور پخت آن را می دانید، استفاده کنید .بسته به نوع آماده سازی و مواد تشکیل دهنده، نودل ها تنوع غذایی زیادی دارند ؛ پس بهتره فواید این غذای خوشمزه را مرور کنیم:

نودالیت و کلسترول پایین

اکثر نودالیت ها حدود ۲۰۰ کالری در هر وعده غذایی را تشکیل می دهند.نودل های برنجی نسبت به نودل گندم، حاوی کالری کمتری هستند. پس از طریق مصرف نودالیت های کم کالری می توانید کلسترول خود را کاهش دهید.نودالیت های تخم مرغی ، معمولا دارای کلسترل بالایی است که آن هم با حذف زرده تخم مرغ از دستورپخت ، می توان با کلسترول بالای آن مقابله کرد.

نودالیت و کاهش وزن

برخی از نودل ها از سیب زمینی شیرین تولیدشده و درمواد اولیه آن هیچ کربوهیدرات و کالری استفاده نشده است.به علاوه نودل ها به شکل آماده و طبخ شده ارائه می شوند  و شما تنها آنها را گرم می کنید و لذت می برید. کسانی که برنامه های کاهش وزن را دنبال می کنند،استفاده از نودالیت به آن ها توصیه میشود، تا تاثیرات آن را در کاهش وزن خود ببینند.

نودالیت؛منبعی از مواد مغذی

نودل های غنی شده با سفیده تخم مرغ مقدار قابل توجهی ریبوفلاوین ، نیاسین ،اسیدفولیک ، آهن و بتامین دارند.علاوه بر این نودالیت ،حاوی فیبر و پروتئین کافی مورد نیاز بدن است و استفاده به اندازه نودل در وعده های غذایی، مواد مغذی بدن را برای بهبود عملکرد بدن فراهم می کند.

نودالیت و درمان یبوست

برخی از انواع نودالیت ها ممکن است کمک بزرگی برای افراد مبتلا به یبوست باشد.نودل هایی که مواد تشکیل دهنده آن دارای فیبر بالایی است، به تسهیل حرکات روده کمک بزرگی می کند.

استفاده از نودلیت همراه با آلو و یا سس آلو می تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد.

با دانستن فواید نودل بهترین کار اینه که فرصت رو از دست ندید و نودل مورد علاقه خودتون را درست کنید.